כדאי להכיר

מה החשיבות של פוליסת ביטוח חיים למשכנתא עבור מי שרוכשים דירה? ומה עושים במקרה של דחיית ביטוח? סוכן ביטוח חושף את כל הסודות שצריך להכיר.

ביטוח חיים למשכנתא: הדרך הנכונה להבטיח את תשלומי המשכנתא

מיד אחרי החתימה על המשכנתא, הבנק יבקש מכם לבצע מספר משימות לפני העברת כספי המשכנתא, השלב הזה נקרא שלב הבטחונות. אחת המשימות שהבנק ידרוש מכם היא: ביצוע ביטוח חיים למשכנתא. במאמר הבא אנו מארחים את נתנאל ישעיהו, מנכ"ל "ממריאים ביטוח ופיננסיים" וחושפים את כל הדברים שחשוב לדעת על ביטוח חיים למשכנתא.

להמשך קריאה [...]
הלוואה כנגד נכס יכולה להיות פתרון מצוין במקרים בהם אנו צריכים תזרים כסף חד פעמי ולכל מטרה שנרצה, לרבות איחוד הלוואות והורדת סכום ההחזר החודשי

הלוואה כנגד נכס

הלוואה כנגד נכס היא אפשרות מימון פופולרית למי שיש לו נכס וזקוק לסכום כסף נוסף למחיה ולצרכים נוספים. במקרה כזה, אפשר לקחת הלוואת משכנתא לפריסה ארוכת טווח כאשר הבטוחה היא הנכס הקיים ובכך לשפר את מצבכם הפיננסי, להגשים חלומות ולעתים להוזיל את סכום ההחזר החודשי שאתם משלמים על הלוואות רגילות. במאמר הבא יועץ משכנתאות מסביר כיצד הלוואה כנגד נכס תסייע לכם להגשים את המטרות האלה.

להמשך קריאה [...]
לא יודעים מתי לפנות ליועץ משכנתאות בתהליך המשכנתא? במאמר הבא נסביר מדוע כדאי לעשות זאת לפני שמגישים בקשה לאישור עקרוני או בונים תמהיל.

מתי לפנות ליועץ משכנתאות? נהוג לומר: טיימינג זה הכול בחיים

מצאתם את הבית שאתם רוצים לרכוש, ואתם רגע לפני לקיחת משכנתא ואתם לא בטוחים מתי כדאי לפנות ליועץ משכנתאות בתהליך? במאמר הבא נסביר מדוע כדאי לעשות זאת עוד טרם הגשתם את הבקשה לאישור עקרוני למשכנתא ולאחר שיש לכם תמהיל משכנתא שמתאים לצרכים שלכם.

להמשך קריאה [...]
אחת המטרות של כולם היא לקחת את המשכנתא ללא טעויות. אז ממה צריכים להיזהר ואיך להימנע ממכשולים בתהליך המשכנתא? יועץ משכנתאות חושף את כל הסודות. תמהיל משכנתא

משכנתא ללא טעויות | איך להימנע מטעויות נפוצות בתהליך המשכנתא?

יש לא מעט הנחות יסוד שאנו נוטים לקחת כאשר אנו רוכשים את הדירה הראשונה שלנו. לעתים ההתרגשות הגדולה גורמת לנו לפספס את הדברים החשובים. אז איך ניתן לקחת משכנתא ללא טעויות ואילו אותיות קטנות חייבים להכיר? יועץ משכנתאות חושף את כל המכשולים שבתהליך המשכנתא.

להמשך קריאה [...]
האם יש דבר כזה משכנתא הפוכה לרכישת דירה? יועץ משכנתאות מסביר מה אחוז המימון שתוכלו לקבל במשכנתא הפוכה לרכישת דירה או שיפור הון עצמי לרכישה.

משכנתא הפוכה לרכישת דירה

האם יש דבר כזה משכנתא הפוכה לרכישת דירה? התשובה אולי תפתיע אתכם אבל כן ישנה אפשרות להשתמש במשכנתא הפוכה לטובת רכישת דירה. יועץ משכנתאות מסביר כיצד ומתי תוכלו לקחת משכנתא הפוכה לטובת רכישת דירה.

להמשך קריאה [...]
מדוע אנשים פונים ליועץ משכנתאות? האם הם יכולים לבצע את התהליך לבדם? מה תפקידו בייעוץ משכנתאות במיחזור? את כל התשובות ולפרטים נוספים היכנסו >>

מדוע אנשים פונים ליועץ משכנתאות?

עולם המשכנתאות תפס תאוצה בשנים האחרונות ויש לא מעט מדריכי משכנתא שיסבירו לכם את התהליך כולו, אז מדוע אנשים פונים ליועץ משכנתאות? האם הם יכולים לבצע את התהליך לבדם? מה התפקיד של יועץ משכנתאות? המאמר הבא יסביר הכל.

להמשך קריאה [...]
מאחדים את ההלוואות למשכנתא לאיחוד הלוואות עם יועץ משכנתאות מצוות המומחים שלנו ומתחילים לנשום לרווחה

משכנתא לאיחוד הלוואות – עד 85% מימון משווי הנכס

משכנתא לאיחוד הלוואות היא משכנתא בה אנחנו מרכזים את כל ההלוואות בחשבון הבנק שלנו ומאחדים אותן למשכנתא אחת לכל מטרה. תהליך כזה מומלץ לבצע עם יועץ משכנתאות מצוות אמון משכנתאות, שלא רק ישיג לכם תנאים טובים, אלא גם יעזור לכם להגיע לנקודה שבה תוכלו לעמוד בהחזרים החודשיים.

להמשך קריאה [...]
מתי צריך לבצע שמאות בתהליך המשכנתא? מתי נוכל לוותר על שמאות? ומתי כדאי לבצע שמאות מוקדמת? שוחחו עם יועץ משכנתאות בדרך לאישור עקרוני למשכנתא.

שמאות בתהליך המשכנתא

מתי צריך לבצע שמאות בתהליך המשכנתא? מתי נוכל לוותר על שמאי משכנתא ומתי נבצע שמאות מוקדמת? יועץ משכנתאות מסביר מהי שמאות בתהליך המשכנתא ואיך ישפיע ערך הנכס על פי הערכת השמאי על המימון שנקבל.

להמשך קריאה [...]
למה חשוב לקחת יועץ משכנתאות? האם ניתן לבצע את התהליך לבד על סמך מדריך משכנתא ולהגיש בקשה לאישור עקרוני למשכנתא? | גם: מחיר למשתכן

למה חשוב לקחת יועץ משכנתאות

למה חשוב שתקחו יועץ משכנתאות? מה תפקידו של יועץ המשכנתאות ואיך בוחרים יועץ משכנתה שילווה אתכם במקצועיות וישיג לכם תנאים טובים – מאמר חובה לכל מי שמתכנן לקחת את המשכנתא הראשונה שלו בקרוב.

להמשך קריאה [...]
מיחזור משכנתא ואיחוד הלוואות עם יועץ משכנתאות מצוות המומחים שלנו, לייעוץ משכנתאות מקצועי עם תמהיל משכנתא מנצח גם במקרה של מחיר למשתכן.

מיחזור משכנתא ואיחוד הלוואות

בשנת 2023 עלתה כמות הפניות לטובת מיחזור משכנתא ואיחוד הלוואות בשל זינוק הריביות והמדדים. במאמר הבא נסביר איך ביצוע תהליך של איחוד ההלוואות עם יועץ משכנתאות מצוות המומחים שלנו יאפשר לכם לקבל תמהיל משכנתא מנצח , תנאים מעולים והכי חשוב: יפתח לכם את הדרך להבראה כלכלית.

להמשך קריאה [...]

השאירו את הפרטים שלכם ונחזור אליכם לשיחת ייעוץ ללא התחייבות:

השאירו את הפרטים שלכם ונחזור אליכם לשיחת ייעוץ ראשוני ללא התחייבות:

דילוג לתוכן