משכנתא בשוק החופשי - מאמרים

הלוואה כנגד נכס יכולה להיות פתרון מצוין במקרים בהם אנו צריכים תזרים כסף חד פעמי ולכל מטרה שנרצה, לרבות איחוד הלוואות והורדת סכום ההחזר החודשי

הלוואה כנגד נכס

הלוואה כנגד נכס היא אפשרות מימון פופולרית למי שיש לו נכס וזקוק לסכום כסף נוסף למחיה ולצרכים נוספים. במקרה כזה, אפשר לקחת הלוואת משכנתא לפריסה ארוכת טווח כאשר הבטוחה היא הנכס הקיים ובכך לשפר את מצבכם הפיננסי, להגשים חלומות ולעתים להוזיל את סכום ההחזר החודשי שאתם משלמים על הלוואות רגילות. במאמר הבא יועץ משכנתאות מסביר כיצד הלוואה כנגד נכס תסייע לכם להגשים את המטרות האלה.

להמשך קריאה [...]
משכנתא לשיפוץ הדירה - המדריך המלא לתהליך משכנתא לשיפוץ הבית. החל מאחוז המימון שתוכלו לקבל ועד לקבלת אישור עקרוני למשכנתא | יועץ משכנתאות

משכנתא לשיפוץ הדירה – המדריך המלא שאתם חייבים להכיר

אם חשבתם שמשכנתא לוקחים רק מי שרוכשים נכס, אז כדאי שתדעו שישנה אפשרות שלמה לנטילת משכנתא לטובת שיפוץ והפיכת הדירה שלכם לבית החלומות שתמיד רציתם. במאמר הבא נסביר מהי משכנתא לשיפוץ, מהו אחוז המימון שתוכלו לקבל ומה השוני בין משכנתא לרכישת דירה ומשכנתא לשיפוץ הבית.

להמשך קריאה [...]
אחת המטרות של כולם היא לקחת את המשכנתא ללא טעויות. אז ממה צריכים להיזהר ואיך להימנע ממכשולים בתהליך המשכנתא? יועץ משכנתאות חושף את כל הסודות. תמהיל משכנתא

משכנתא ללא טעויות | איך להימנע מטעויות נפוצות בתהליך המשכנתא?

יש לא מעט הנחות יסוד שאנו נוטים לקחת כאשר אנו רוכשים את הדירה הראשונה שלנו. לעתים ההתרגשות הגדולה גורמת לנו לפספס את הדברים החשובים. אז איך ניתן לקחת משכנתא ללא טעויות ואילו אותיות קטנות חייבים להכיר? יועץ משכנתאות חושף את כל המכשולים שבתהליך המשכנתא.

להמשך קריאה [...]
משכנתא ללא הון עצמי לרכישת דירה ראשונה אפשרית במקרים מסוימים. יועץ משכנתאות מסביר באילו מקרים והאם כדאי לקחת את הסיכון שבתהליך כזה?

משכנתא ללא הון עצמי – האם זה אפשרי ומה הסיכונים בתהליך?

על אף שבנק ישראל קבע מינימום הון עצמי לרכישת דירה, ישנם כאלה שניגשים לתהליך משכנתא ללא הון עצמי. האם זה אפשרי? ובכן ברמה העקרונית רכישת דירה ראשונה ללא הון עצמי אפשרית במקרים מסוימים. יועץ משכנתאות מסביר באילו מקרים והאם כדאי לקחת את הסיכון שבתהליך כזה.

להמשך קריאה [...]
האם יש דבר כזה משכנתא הפוכה לרכישת דירה? יועץ משכנתאות מסביר מה אחוז המימון שתוכלו לקבל במשכנתא הפוכה לרכישת דירה או שיפור הון עצמי לרכישה.

משכנתא הפוכה לרכישת דירה

האם יש דבר כזה משכנתא הפוכה לרכישת דירה? התשובה אולי תפתיע אתכם אבל כן ישנה אפשרות להשתמש במשכנתא הפוכה לטובת רכישת דירה. יועץ משכנתאות מסביר כיצד ומתי תוכלו לקחת משכנתא הפוכה לטובת רכישת דירה.

להמשך קריאה [...]
מאחדים את ההלוואות למשכנתא לאיחוד הלוואות עם יועץ משכנתאות מצוות המומחים שלנו ומתחילים לנשום לרווחה

משכנתא לאיחוד הלוואות – עד 85% מימון משווי הנכס

משכנתא לאיחוד הלוואות היא משכנתא בה אנחנו מרכזים את כל ההלוואות בחשבון הבנק שלנו ומאחדים אותן למשכנתא אחת לכל מטרה. תהליך כזה מומלץ לבצע עם יועץ משכנתאות מצוות אמון משכנתאות, שלא רק ישיג לכם תנאים טובים, אלא גם יעזור לכם להגיע לנקודה שבה תוכלו לעמוד בהחזרים החודשיים.

להמשך קריאה [...]
מתי צריך לבצע שמאות בתהליך המשכנתא? מתי נוכל לוותר על שמאות? ומתי כדאי לבצע שמאות מוקדמת? שוחחו עם יועץ משכנתאות בדרך לאישור עקרוני למשכנתא.

שמאות בתהליך המשכנתא

מתי צריך לבצע שמאות בתהליך המשכנתא? מתי נוכל לוותר על שמאי משכנתא ומתי נבצע שמאות מוקדמת? יועץ משכנתאות מסביר מהי שמאות בתהליך המשכנתא ואיך ישפיע ערך הנכס על פי הערכת השמאי על המימון שנקבל.

להמשך קריאה [...]
משכנתא לבנייה עצמית מומלץ לבצע עם יועץ משכנתאות וכך לוודא שבעזרת ייעוץ נכון תקבלו אישור עקרוני למשכנתא עם תמהיל משכנתא שתפור לתהליך הבנייה.

משכנתא לבנייה עצמית

משכנתא לבנייה עצמית, אנחנו לוקחים במקרה בו אנחנו מתכננים לבנות את הבית שלנו עם קבלן ויש לנו קרקע והיתרי בנייה. במאמר הבא יועץ משכנתאות מסביר איך תעשו את זה נכון וללא טעויות.

להמשך קריאה [...]
מהי הלוואת זכאות בתמהיל משכנתא? האם אתם זכאים להלוואה? ואיך היא משפיעה על עמלות הפירעון המוקדם? לקבלת אישור עקרוני עם יועץ משכנתאות >>

הלוואת זכאות ומענק מקום

מהי הלוואת זכאות? האם אנחנו זכאים להלוואה? ואיך משפיעה הלוואת הזכאות על המשכנתא ועמלות הפירעון המוקדם? במאמר הבא יועץ משכנתאות מסביר כיצד הלוואת זכאות במשכנתא יכולה לעזור לכם בתהליך המשכנתא.

להמשך קריאה [...]
משכנתא הפוכה, משכנתא פנסיונית, משכנתא זהב מה זה משכנתא הפוכה? מה היתרונות במשכנתא הפוכה? משכנתא הפוכה או משכנתא פנסיונית בבנקים? שוחחו עם יועץ משכנתאות מצוות אמון משכנתאות ודעו מה רלוונטי עבורכם

משכנתא הפוכה או פנסיונית

משכנתא הפוכה או משכנתא פנסיונית או זהב, הם פתרונות מימון לבני הגיל השלישי, שיש להם נכס ללא משכנתא ומעוניינים בסכום כסף חד פעמי או חודשי לכל מטרה. במאמר הבא יועץ משכנתאות מסביר את סוגי הפתרונות הקיימים לבני הגיל השלישי וההבדלים בין משכנתא הפוכה למשכנתא פנסיונית.

להמשך קריאה [...]
משכנתא לכל מטרה - יועץ משכנתאות - אמון משכנתאות

משכנתא לכל מטרה – כל מה שאתם צריכים לדעת בתהליך

משכנתא לכל מטרה היא הלוואה ארוכת טווח בכפוף לשעבוד נכס. הבנקים מאפשרים משכנתא לכל מטרה עד למימון של 50% משווי הנכס בקיזוז המשכנתא הקיימת.
במאמר הבא יועץ משכנתאות מסביר מה השוני בין משכנתא לרכישת דירה ומשכנתא לכל מטרה, לאילו ריביות לצפות ומדוע יש חשיבות רבה לבניית תמהיל המשכנתא בצורה שתתאים לצרכים שלכם.

להמשך קריאה [...]

השאירו את הפרטים שלכם ונחזור אליכם לשיחת ייעוץ ללא התחייבות:

השאירו את הפרטים שלכם ונחזור אליכם לשיחת ייעוץ ראשוני ללא התחייבות:

דילוג לתוכן